Dnes je sobota 19.10.2019 
  O nás  
  Jak nakupovat  
  Obchodní podmínky  
  Ochrana dat  
  Reklamační řád  
  Časté dotazy  
  Kontakt  
  << Zpět | Do oblíbených | Úvodní strana  

VyhledáváníVYHLEDÁVÁNÍ
 
Naše nabídka
NAŠE NABÍDKA
AkceZboží v akci
SlevySlevy
DoporučujemeDoporučujeme
Šicí strojeŠicí stroje
OverlockyOverlocky
CoverlockyCoverlocky
Vyšívací strojeVyšívací stroje
Speciální šicí strojeSpeciální šicí stroje
Řezací technikaŘezací technika
Žehlicí technikaŽehlicí technika
NůžkyNůžky
DoplňkyDoplňky
NewsletterNovinky emailem
 

 









 Reklamační řád 

V případě, že potřebujete odbornou pomoc při nastavení šicího stroje nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na našich telefoních číslech:
 461 100 040,   777 110 140
  nebo písemně na sepro@volny.cz

Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, je možné po telefonické dohodě zaslat výrobek zpět k reklamaci na naši adresu pouze jako obyčejný balík, ne na dobírku ! V opačném případě nebude balík převzat a bude Vám vrácen poštou zpět. Výrobek je třeba zabalit do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci a příslušenství, které bylo s výrobkem dodáno.Je třeba také přidat reklamační protokol, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, popis závady, prodejka-faktura, platný záruční list na který byl výrobek zakoupen a popis závady! Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace v zákonné lhůtě 30 dní ode dne doručení.

Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele:

Šicí centrum Němčík
Marxova 7
57101 Moravská Třebová
 

Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

pro prodej zboží 

Článek 1

Úvodní ustanovení

Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen “reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamační řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky. Prodávající seznámí kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem a na žádost kupujícího mu jej předá v textové podobě. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění ke dni 1. 1. 2014.

Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:

-        je-li vada na věci již v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,

-        jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím,

-        vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti),

-        je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením,

-        vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.

 

Článek 2

Uplatnění reklamace

Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, v kterékoliv jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v jeho sídle nebo místě podnikání. Prodávající zabezpečuje přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou provozní dobu. Reklamaci lze rovněž uplatnit u osoby, která je k tomu určena v potvrzení, které prodávající kupujícímu vydal, na účtence či v záručním listě, je-li určená osoba v místě prodávajícího nebo v místě kupujícímu bližším.

Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě, a to buď předložením prodejního dokladu, potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem. Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny.

 

Článek 3

Lhůta pro uplatnění práv

 

Kupující může svá práva z vadného plnění uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. U použitého zboží lze lhůtu pro uplatnění práv z vadného plnění zkrátit na 12 měsíců, takové zkrácení lhůty vyznačí prodávající v potvrzení o povinnostech z vadného plnění nebo na prodejním dokladu. Po uplynutí lhůty nelze právo z vad u prodávajícího uplatnit, ledaže se smluvní strany dohodnou jinak nebo prodávající či výrobce poskytne zvláštní záruku za jakost nad rámec jeho zákonných povinností.

Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví. Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat.

 Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží v rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůta skončí 24 měsíců od převzetí po koupi reklamovaného zboží.
Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a prodávajícím.

 

Článek 4

Vyřízení reklamace

Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do třípracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místouplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady, kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob jakým bude kupující informován o jejím vyřízení. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno vůbec nebo včas uskutečnit.
Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet kupujícího. O tomto postupu musí prodávající kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.


 

Článek 5

Jakost při převzetí

 

Prodávající prohlašuje, že zboží předává kupujícímu v souladu s ustanovením § 2161 občanského zákoníku, tedy:

-        zboží má vlastnosti, které si kupující s prodávajícím ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

-        zboží se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

-        zboží je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

-        zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá výše uvedeným požadavkům, má kupující právo na dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze věci nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

 

Článek 6

Odpovědnost prodávajícího za vadu, která je podstatným a nepodstatným porušením smlouvy

Odpovědnost prodávajícího za vady, které jsou podstatným nebo nepodstatným porušením smlouvy, se použije na vady zboží vzniklé v době 24 měsíců od převzetí, a to pro vady, u kterých se neuplatní odpovědnost za jakost při převzetí podle čl. 5. Vada je považována za podstatné porušení smlouvy v případě, kdy by kupující smlouvu neuzavřel v případě, že by vadu při uzavírání smlouvy předvídal, v ostatních případech se jedná o vadu, která není podstatným porušením smlouvy.

Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má kupující dle své volby právo na dodání nové věci, opravu, přiměřenou slevu nebo na odstoupení od smlouvy (s právem na vrácení kupní ceny v plné výši). Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu.

 

Právo na dodání nové bezvadné věci, výměnu součásti, slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy má kupující bez ohledu na charakter vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad.

 

 

 Článek 7

Náklady reklamace a řešení sporů

 

Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.

V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující, nebo po dohodě s prodávajícím obě strany, obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady.

Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se kupující obracet na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů zejména na systém www.vasestiznosti.cz, případně na příslušný soud.

 

Článek 8

Smluvní záruka za jakost

 

Poskytl-li prodávající nad rámec svých zákonných povinností záruku za jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem, pokud potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění (záruční list) nebo smlouva nestanoví něco jiného.

 

 

 


PřihlášeníPŘIHLÁŠENÍ
  STAV: nepřihlášen
 Email:  
 Heslo:  
RegistraceRegistrace
KošíkKOŠÍK
Celková cena: ..... 0,-

Vyprázdnit košík
Víte, žeVÍTE, ŽE ...

Japonská firma JANOME je třetím největším výrobcem šicích strojů na světě?

NEJSLEDOVANĚJŠÍ

overlock Merrylock MK 4030
Cena ................8680,-


šicí stroj Brother BN27
Cena ................5280,-


šicí stroj Janome 605 QXL
Cena ................12980,-


šicí stroj Brother NV15 - AKCE!
Cena ................7480,-


šicí stroj Brother NV35-AKCE! Stolek zdarma
Cena ................10480,-

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

nůžky řemeslnické-dlaňovky 160mm nůžky řemeslnické-dlaňovky - klikněte pro větší náhled
nůžky řemeslnické-dlaňovky 160mm
Cena .... 250,- Kč 

nůžky KAI 5220 nůžky KAI 5220 - klikněte pro větší náhled
nůžky KAI 5220
Cena .... 490,- Kč 

potah na žehl.prkno BaMoFi 120x38cm potah na žehl.prkno BA 120x38cm - klikněte pro větší náhled
potah na žehl.prkno BaMoFi 120x38cm
Cena .... 120,- Kč 
ZBOŽÍ V AKCI

šicí stroj Brother NV55 FE-AKCE! šicí stroj Brother NV55 - klikněte pro větší náhled
AkceSlevaDoporučujeme
šicí stroj Brother NV55 FE-AKCE!
Cena .... 11480,- Kč 

šicí stroj Brother NV15 - AKCE!  - klikněte pro větší náhled
AkceDoporučujeme
šicí stroj Brother NV15 - AKCE!
Cena .... 7480,- Kč 

šicí stroj Brother BN27  - klikněte pro větší náhled
AkceDoporučujeme
šicí stroj Brother BN27
Cena .... 5280,- Kč 
AnketaANKETA
Co je pro Vás při koupi rozhodující?
Cena

Cena 29%
Vzhled

Vzhled 2%
Kvalita

Kvalita 69%



Obchod je postaven na systému Ekonstruktér.cz

Děkujeme za Vaši návštěvu a těšíme se nashledanou.